Název: Name: | BMW R1100 RT | BMW R1100 RT |
Originální název: Original Name: | BMW R1100 RT | |
Výrobce: Producer: | BMW A.G. Müchen, Německo / Germany (BMW Motorrad International) | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1995-DD.MM.2001 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 54 751 | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.RRRR | |
Počet míst k sezení: Troop Seating Capacity: | 1 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 282 kg | 622 lb |
Užitečné zatížení: Payload: | 208 kg | 459 lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 490 kg | 1080 lb |
Celková délka: Overall Length: | 2205 mm | 7ft 2,81in |
Celková šířka: Overall Width: | 900 mm | 2ft 11,43in |
Celková výška: Overall Height: | 1380 mm | 4ft 6,32in |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | vzduchem a olejem chlazený čtyřdobý dvouválec, typu "boxer", čtyři ventily na válec | air and oil-cooled, four stroke, flat-twin (boxer), four valves per cylinder |
Výkon: Power: | 66 kW při 7250 ot/min | 88.5 bhp at 7250 rpm |
Převodovka: Gearbox: | pětistupňová | 5 gears |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 26 l | 5.72 Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 196 km/h | 121.8 mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | 4,7 l/100 km | 60.1 mi/Imp gal |
Jízdní dosah: Cruising Range: | 500 km | 310.7 mi |
Uživatelské státy: User States: | Česká republika, USA, Němceko, Austrálie, Jižní Korea, V. Británie a další | Czech Republic, USA, Germany, Australia, South Korea, Great Britain |
Poznámka: Note: | V roce 1995 začala výroba motocyklu BMW R1100RT (R- označuje motor typu "boxer", 1100- objem motoru a RT značí, cestovní provedení motocyklu- Reise-Tourer). Motocykl se vyráběl do roku 2001, kdy jej nahradila výroba přepracovaného provedení s označením R1150 RT. Celkem bylo vyrobeno 54 751 kusů tohoto motocyklu, přičemž vznikl i mezi ozbrojenými sbory velmi oblíbený policejní model. U motocyklové čety Hradní stráže jsou motocykly R1100 RT používány od roku 1999. Nahradily tak motocykly BMW K75 RT. Oproti standardnímu provedení jsou jednomístné, doplněné o dva a zábleskové majáky vpředu, jeden vysouvací maják vzadu, sirény a radiostanici Motorola s možností komunikace bez helmy (venkovní mikrofon a reproduktor). | - |
Zdroje: Sources: | Archiv autora |